31 Ocak 2011 Pazartesi

Chrysler Group LLC Yaratıcı Reklam Fikri

Chrysler Group LLC endüstri ortalaması olan 10 puanın daha da üstüne çıkarak anket araştırmasında 15 puanlık bir yükseliş gösterdi. Efsanevi Jeep® markası ve Wrangler modeli sayesinde, toplamda 30 puanlık bir gelişme göstererek sıralamada üç sıra yükseldi ve kalite konusuna verdiği önemi bir kez daha ispat etti.


İnternette gezinirken şu videoya rastladım.Birden kendimi çok eğlenceli bir soru cevap oyununun içinde buldum. İngilizcem çok iyi olmasa da sorulan her soruya bir cevap vermeye çalıştım.

Fotoğraftaki manken Certified Pre-Owned Vehicle (CPOV) programı kullanılarak bilinci oluşturulmuş ve Carl  adı verilmiş.Carl size otomotiv ile ilgili sorular sorarak genel kültürünüzü ölçüyor.Aslında hangi otomotiv bölümü senin yani WhatsmyAQ (automotive quotient) bilmek istiyor.


Carl biraz saygısız ve havalı tavırlarıyla size sorular soruyor. Eğer yanlış cevap verirseniz sizinle dalga bile geçiyor.Neyse bununla ilgili viral videoyu da buradan izleyebilirsiniz.




Şimdi de eğer Carl ile eğlenceli bir oyun oynamak isterseniz.Buyrun link ,http://www.whatsmyaq.com/cpov_v1.html

Ben çok eğlendim size de iyi eğlenceler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...