16 Temmuz 2012 Pazartesi

The Epic & The Beasts (Kaykay)





İşte başka bir harika kaykay videosu. Şuana kadar gördüklerimin en iyisi. Zaten bir kaykay videosu da böyle olmalı. Sürekli line gösteren ve ard arda merdiven atlayan veya grind atan kaykay videoları beni aşırı sıkıyor. Sponsor Me videoları da bence böyle olmalı. Mutlaka efekt olmalı. Slow-motion zaten en az bir kaç kez olmalı, diğer türlü kaykay bilen/bilmeyen hiç kimse o hareketin zorluğunu ve ne olduğunu anlayamıyor bile. Bu video tam istediğim gibi olmuş, hiç sıkılmadan izledim. Linda Sebastian tarafından çekilip yönetilmiş. Çekerken RED Epic kullanmış.(Bir kaykay videosunda kamera kalitesi de çok önemli) Kaykaycılar ; Tom Kleinschmidt, Richard Naumertat, Erik Gross, ve David Trindade Octavio Raderecht. İsimlerini yeni duysam da bence kaykay sektöründe adlarını duyurmaya başlayacaklar. Videodaki müzikler de çok önemli. İzleyeni mutlaka gaza getirmeli ve izleyen "ben kaymaya çıkıyorum baba" demeli. Ayrıca tek bir müziğe bağlı kalınmamalı. Videonun temposuna göre müzik seçilmeli. Özellikle bail(düşüş) bölümlerinde hard rock çalmassa ben ona bail demem :) Bu video da müziklerde çok iyi seçilmiş. Sanatçılar Giselle ve Portugal The Man.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...