1 Mayıs 2012 Salı

1 Mayıs !

Gece 12:30 itibariyle 1 Mayıs işçi bayramına girmiş bulunmaktayız.Bende bir  işçi olarak(bir marka geliştirmeci olsam da patron değilim hani fabrika işçisi anlaşılmasın) yarın uzun güzel bir tatil yapma hakkımı dolduruyorum.Gerçi yarın ben evde oturuyorum patron deniz kenarı bir yerlere gidecekmiş, nasıl bir işçi bayramıdır bu gene patron tatil yapıyor diyorum.Gevezeliği bırakıp uzun zaman sonra  itirazını olan yoksa ilk yazımı yazıyorum.Gerçi itirazınız olsa ne yazar!

Eskiden özel günlerde yakınlarımızdan mesaj filan beklerdik şimdi bizim özel günlerimizi hatırlayan tek bir yakınımız var.Google amca bizleri bu 1 Mayıs'da da ilk hatırlayan oldu ve gece yarısı doodle'ını Google logosu taşıyan bir işçiyle değiştirdi.


Sanırım ben ve ekip arkadaşlarım da bu yüzden google'ı seviyoruz.Daha bir samimi daha bir anadolu çocuğu kıvamında sürekli bize hizmet veren bir kurum.Bizlere ücretsiz(işte bu kısım önemli sanırım) hizmetler veren ve bizi hatırlayan bir kurum olmaya devam ederse de streetwearattack takımı olarak onu sevmeye devam edeceğiz.Sizlerle birlik olmaya devam temennimle birlikte, eyleme gidecekler yanında limon götürün,memur beyler biber gazını idareli kullanın lütfen.İnsan herşeyden önemlidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...