4 Mayıs 2012 Cuma

Beklenen Samsung SIII Nihayet Geldi !

Özellikle benim ve ben gibi Android severlerin uzun zamandır beklediği Samsung'un son canavarı SIII dün gece Londra'da yapılan bir etkinlikte tanıtıldı. Aslında bende incelememi tamamladıktan sonra yazımı dün gece yazacaktım ama maç özetlerini izlemekten vakit bulamadım doğrusu. Bende sabah ilk iş olarak Android severlere resmi tanıtımdan özetler vermek ve kendi görüşlerimi aktarmak için işe koyuldum.

Her Android kullanıcısının ortak çektiği dert büyük ihtimalle şarj sorunudur. Her akşam iş çıkışı servisle eve giderken "biraz oyun oynayayım şu telefonda" diyip şarjı biten müşterilerinin isyanları duymuş olacak  ki Samsung S ve Samsung SII modellerinde 1500-1650 mAh'lik bir pil varken SIII modelinde 2100 mAh'lik pil kullanılmış.




Biraz daha teknik özelliklerden bahsetmek gerekirse, beklendiği gibi Ice Cream Sandwich 4.0 Android işletim sistemiyle gelmiş. Exynos 4 Quad 1.4GHz dört çekirdekli işlemciye sahip ki bu piyasada olan her telefondan daha hızlı demek olduğunu gösteriyor.1 gb RAM ve 1280x720 AMOLED ekranıyla ceplerimizi dolduracak olan Samsung SIII'ün marifetlerinden birisi de ''S Beam'' özelliği. Bu özelliği geniş bant bağlantısına benzetebiliriz ama bir telefon için çok daha hızlısı demek bu. Yani 15 mb'lık bir veri bu özellikle beraber 2 sn. gibi kısa bir sürede paylaşılabiliyor.

Mayıs sonu piyasaya çıkması beklenen Samsung SIII için bir çoğunuzun heyecanlandığına eminim. Ancak bu kadar kalite için nasıl bir fiyat çekeceklerini henüz belirtmediler.Özellikle Türkiye'de vergilerle ağırlaştırılacak olan bu telefon için benim tahmin fiyatım 2200 TL civarında olur diye düşünüyorum. Ben de Samsung SIII'ün çıkışıyla SII fiyatlarının düşmesini bekliyorum. Bakalım mayıs sonu bizi neler bekleyecek.



Siz bu telefonu almayı düşünür müydünüz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...