22 Haziran 2012 Cuma

Dünya Kaykay Gününden Kareler

Dün yalnızca benim için değil, tüm dünya için adrenalin dolu bir gündü.Kaykaycılar olarak 21 Haziran Dünya Kaykay Gününü kutlamak için hepimiz Caddebostan Etkinlik Alanında toplandık.Burada yaklaşık 40 dakika kaydıktan sonra yukarı, Freedom mağazasına çıktık.Herkes Coca Cola, Fanta ve tuzlu yiyeceklerden nasibini aldıktan sonra çekiliş düzenlendi.Hediyeler arasında tişörtler, kemer, şapka, çorap ve en önemlisi 2 adet kaykay tahtası bulunuyordu.Ben bir şey kazanamadım ama kazanan arkadaşları tebrik ediyorum.Buradan ayrıldıktan sonra Bağdat Caddesinde, Harem Otogarına doğru yaklaşık 10 kilometre kaydık.Yorucu bir yolculuk ardından vapurlara doluştuk ve yorgunluğumuzu birbirinden saçma şarkılar söyleyerek dinlendirdik.Vapur yolculuğundan sonra Beşiktaş'a inişimizi gerçekleştirdik ve Balbaros Bulvarında umarsızca kaydık.Bu arada Kadıköy Life'a makalesinde bize yer verdiği için teşekkür ediyorum.























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...